پنجمین جلسه شورای اداری زندان‌های گلستان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اداری زندان‌های گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و روسا و مسئولین دوائر ستادی و مدیران زندان‌ها در اداره کل و بصورت ویدئو کنفرانس در زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این جلسه ابتدا مدیرکل زندان‌های استان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به حافظان و جان‌برکفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

غلامرضا سرلک با تاکید بر اینکه اتخاذ تصمیمات باید با در نظر گرفتن منابع مالی باشد، گفت: هریک از کارکنان موظفند آیین نامه سازمان زندانها را بصورت دوره ای مطالعه کنند تا اقدامات و تصمیمات متناسب با مقررات آیین نامه صورت گیرد.

وی ضمن تشریح تأکیدات ریاست سازمان زندان‌های کشور در نشست اخیر مدیران در خزرآباد ساری و با بیان اینکه هدف در زندانها بر این باشد که حتی یک زندانی هم بدون شغل نباشد، افزود: با تعامل و ارتباط با مسئولین محلی(استانی و شهرستانی) و استفاده از ظرفیت های بین دستگاهی جهت دریافت خدمات و جذب تسهیلات برای ارتقاء بیش از پیش اشتغال زندانیان و اجرای برنامه های فرهنگی عمیق و هدفمند استفاده شود.

مدیرکل زندانهای گلستان با اشاره به اینکه هر یک از کارکنان وظایف سازمانی و محوله خود را به درستی انجام داده و از سپردن مسئولیت به فرد غیر خودداری نمایند، اظهار داشت: عملکرد هر یک از کارکنان در کمیته های مربوطه بصورت فصلی ارزیابی و از کارکنانی با اقدامات شایسته، تقدیر خواهد شد و با کارکنان خاطی برخورد می شود.

سرلک با تشکر از زحمات مددکاران در زندانهای استان، گفت: مددکاران جهت رفع مشکلات زندانیان از ظرفیت شورای حل اختلاف و ستاد دیه برای آزادی زندانیان واجد شرایط پیگیری مستمر داشته باشند.

وی در ادامه ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید لاجوردی را مهم دانست و بر اجرای دقیق و کامل موارد مطروحه در سامانه مربوطه تأکید کرد.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه پایان سال است و ماه مبارک رمضان و سال جدید را پیش رو داریم، نظافت و زیباسازی کامل محیط زندان‌ها انجام شود و با مزین کردن سالن ها و اتاق ها و نمازخانه ها به آیات و اسماء قرآنی، زندانها را برای استقبال از ماه مهمانی خدا محیا کنید.

غلامرضا سرلک تکریم ارباب رجوع را یک وظیفه قانونی دانست و افزود: میزخدمت در مبادی ورودی زندانها با حضور احدی از کارکنان جهت پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع بطور مستمر فعال باشد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، آن را یک رویداد مهم و سرنوشت ساز برای ملت ایران اسلامی بیان کرد و تمامی کارکنان زندانهای استان را به حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

در ادامه این جلسه هریک از حاضرین نظرات وپیشنهادات خود را بیان کردند و در خصوص موضوعات مطروحه گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha