دیدار رییس زندان شهرستان لنجان با امام جمعه شهر سده

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سده ، با رییس زندان شهرستان لنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در نهمین روز از دهه مبارک فجر ودر آستانه ۲۲ بهمن ماه ، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، حجت الاسلام صادقی ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهر سده ، ضمن حضور در زندان شهرستان لنجان ، با عبدالرسول سلیمیان ، رئیس اداره زندان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهر سده در این دیدار ، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از زحمات مسئولین و پرسنل زندان , و اقدامات انجام شده در جهت ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی ، تقدیر نمود و ضمن مهم دانستن حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، افزود: مشارکت حداکثری انتخابات اسفند ماه ، شکوه مردمی بودن جمهوری اسلامی است و ملت ما با پیروی از ولایت فقیه و حضور پرشور در انتخابات ، این مهم را به جهانیان نشان خواهند داد.

سلیمیان ، رئیس زندان لنجان ، نیز در این دیدار ، از تعامل و همکاری‌های سازنده ائمه جماعات و جمعه شهرستان ، با اداره زندان قدردانی نمود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha