امام جمعه بندرعباس خواستار توجه جامعه و حمایت صنایع استان از زندانیان شد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه بر لزوم توجه جامعه و حمایت صنایع بزرگ استان به زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، امام جمعه بندرعباس در ایراد خطبه های نماز جمعه این هفته پیرو بازدید اخیر ایشان از زندان مرکزی بندرعباس و تشریح اقدامات صورت گرفته جهت اشتغال و حرفه آموزی همچنین اصلاح و تربیت مددجویان خواستار توجه بیشتر جامعه به زندانیان و خانواده آن ها شد.

وی با تاکید به نقش اشتغال در فرایند بازاجتماعی شدن زندانیان افزود:در راستای مسئولیت های اجتماعی حمایت صنایع و شرکت های بزرگ استان در زمینه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را امری ضروری دانست و گفت: این ها سرمایه های کشور هستند و هرگونه کارکرد در این زمینه نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری در حوزه اشتغال است که با برنامه ریزی و دریافت آموزش های لازم مددجویان می توانند بازگشت سعادتمندانه به جامعه و آغوش خانواده داشته باشند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به عفو ۲۲ بهمن که هزار و ۶۲ نفر از مددجویان زندان های هرمزگان مشمول این تخفیف مجازات شدند از زحمات و تلاش های رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان های هرمزگان که با تشکیل کمیته ها و بررسی های انجام شده نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط مقدمات این مهم را فراهم نموند قدردانی نمودند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha