ارفاقات قضایی به 300 زندانی در میزخدمت ۸۰ نفری قضات در زندان‌های اردبیل

همزمان با ایام مبارک دهه مبارک فجر، با حضور ۸۰ نفر از مسئولین محاکم قضایی استان در مراکز تامینی و تربیتی اردبیل و دیدار با مددجویان و بررسی پرونده قضایی آنان، بیش از ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، کارگروه طرح پایش و غربالگری قضایی مددجویان شامل روسای دادگستری، دادستان‌های محاکم قضایی، قضات دادسراها و اجرای احکام شعبات، در ایام دهه فجر با حضور در زندان‌های استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، حضور فعال و اثربخش مقامات قضایی در زندان‌ها را مایه آرامش مددجویان و قوت قلب همکاران دانست و گفت: پایش و غربالگری با حضور قضات در بین مددجویان اقدامی مبارک و گام بسیار مهمی در نیل به سیاست‌های والای قوه قضاییه در بحث حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌هاست.

پایش ۸۰ نفری قضات در زندان‌های استان اردبیل

وی در ادامه افزود: در طول ایام دهه فجر، با اجرای طرح غربالگری زندانیان در کنار بهره‌گیری از قوانین مجازات‌های جایگزین حبس و استفاده از ظرفیت حداکثری تاسیسات حقوقی، بیش از ۳۰۰ زندانی از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی منجر به آزادی، آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی و ... بهره‌مند شدند.

پایش ۸۰ نفری قضات در زندان‌های استان اردبیل

پایش ۸۰ نفری قضات در زندان‌های استان اردبیل

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha