کمک ۹۰ میلیارد ریالی مدیرعامل ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کردستان

مدیر عامل ستاد دیه کشور با حضور در استان کردستان ، در جلسه هیأت امناء ستاد دیه گفت : تغییر و تحولات خوبی در نمایندگی ستاد دیه کردستان صورت گرفته و از لحاظ آماری بالاتر از میانگین شاخص‌های کشوری است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور در این جلسه بیان داشت ؛ با وجود شرایط اقتصادی ، تورم و بیکاری ، درصد آورده زندانیان جرائم غیر عمد استان بسیار مطلوب بوده و نشان دهنده پیگیری‌ها و تعامل خوب رئیس کل دادگستری ، مدیرکل زندانها ، مدیر نمایندگی ستاد دیه ، اعضاء هیأت امناء و مددکاران زندانهای استان می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ، رئیس کل دادگستری و رئیس نمایندگی ستاد دیه کردستان ، نیز در این جلسه عنوان کرد ؛ در مقایسه با سال گذشته ستاد دیه استان عملکرد شاخص و ارزنده‌ای نسبت به سنوات گذشته داشته که این مهم نشان دهنده تعامل گسترده مردم خیر کردستان با این ستاد مردمی است.

در ادامه مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان و نائب رئیس ستاد دیه استان اظهار داشت ؛ خداوند را شاکریم که مردم شریف و نیک اندیش کردستان در هر شرایطی برای کمک به هم نوع خود آماده و پای کار هستند و این نشانگر فرهنگ غنی این مردم وفادار است.

سپس محمد خسروی ، مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان از حسن توجه ویژه مدیرعامل ستاد دیه کشور به زندانیان جرائم مالی و غیر عمد استان قدردانی کرده و از همکاری بی دریغ اعضاء هیأت امنای ستاد دیه استان قدردانی کرد.

در پایان این جلسه علی شمس ، مدیرعامل ستاد دیه کشور از عملکرد اعضاء هیأت مدیره ستاد دیه استان با اهداء لوح سپاس ، تقدیر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha