برپایی میز خدمت و دیدار مردمی مدیر کل زندان های سیستان وبلوچستان در شهرستان سراوان

همزمان با عید سعید مبعث و گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر،مدیرکل زندان های استان درجمع نمازگزاران اهل سنت مسجدجامع محمدمصطفی صلّی الله علیه وآله وسلّم جهت برپائی میزخدمت حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان،در راستای ارائه بهتر خدمات به خانواده زندانیان طی اطلاع رسانی قبلی به ساکنین محل و نمازگزاران به منظور برگزاری میز خدمت و دیدار مردمی در مسجد جامع محمدمصطفی(ص) روستای دزک از توابع شهرستان سراوان،محمدحسین خسروی مدیر کل زندان های استان به اتفاق رضا پیری رئیس اداره ارزیابی عملکرد ،بازرسی وپاسخگویی به شکایات اداره کل وهیئت همراه در معیت محمدامین نوراحمدی سرپرست اداره زندان سراوان حضور یافت.
مدیرکل زندانهای استان در این دیدار مردمی ضمن عرض تبریک عید سعید مبعث و گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، با تشریح گوشه ای از خدمات ارزشمند و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب شکوهمند تا به امروز که ۴۵ سال از عمر این انقلاب می گذرد،پرداخت و در ادامه به ارائه گزارش مختصری از اقدامات سازمان زندان ها و مراکز تامینی وتربیتی استان در حوزه زندانبانی و خانواده های زندانیان اشاره کرد و افزود: هدف ازاین دیدار وتشکیل میز خدمت را تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی ورسیدگی به درخواستهای خانواده زندانیان است .
وی یکی از مهم ترین حقوق زندانیان سلامت روحی و روانی بیان کرد واظهار داشت:تلاش می کنیم با برگزاری کلاسهای آموزش قرآنی،اخلاق اسلامی، اعتقادات و برنامه های ورزشی و ارتقاء تحصیلات زمینه سلامت روحی و روانی زندانیان را فراهم کنیم.
این مقام قضائی استان خاطرنشان کرد:اقدامات حمایتی از خانواده های زندانیان معسر با هدف رسیدن به خودکفائی آنان با ایجاد بستر درمسیرکسب مهارت و حرفه آموزی از اولویت های سازمان زندان هاست .
خسروی تعلیم قرآن و تشکیل کلاسهای فرهنگی وآموزشی در مساجد توسط روحانیون و علما را عاملی تاثیرگذار درپیشگیری از برخی آسیب ها دانست و آنرا اقدامی در جهت کاهش آمار ورودی به زندان ها عنوان کرد.
در حاشیه این دیدار مردمی،خسروی و هیئت همراه ضمن دیداربا اعضای شورای اسلامی و دهیار دهستان دزک ، در معیت مولوی مرادمحمد سلامی امام جمعه مسجد جامع محمد مصطفی دزک ، از کلاسهای حفظ قرآن این مسجد بازدید نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha