بازدید گسترده قضات از زندان های استان همدان

به مناسبت دهه مبارک فجر، دادستان مرکز همدان به همراه 40 نفر از قضات و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی همدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، در ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، روسای دادگستری ها، دادستان های مرکز استان و شهرستان ها و قضات شعبات مختلف با حضوری گسترده در زندانها به درخواست های زندانیان رسیدگی کردند.

بازدید گسترده قضات از زندان های استان همدان

مناسبت های ملی و مذهبی فرصتی است تا مسئولان قضایی با زندانیان دیدار کنند. این بار نیز در چهل و پنچمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زندانهای استان با برپایی میز خدمت شرایط دیدار زندانیان با قضات و مسئولان قضایی را فراهم کردند تا در زندانهای مرکزی همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر، اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی و سایر محاکم کیفری بیش از 70 نفر از مسئولان قضایی به بررسی پرونده 485 نفر از زندانیان بپردازند.

بازدید گسترده قضات از زندان های استان همدان

در این بازدید با ارفاقاتی مانند: آزادی، مرخصی، رای باز و تخفیف وثیقه و پابند الکترونیکی تعدادی از زندانیان موافقت شد که آمار عددی آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازدید گسترده قضات از زندان های استان همدان

لازم به ذکر است علاوه بر بازدید یکپارچه قضات که در روز گذشته انجام شد، در طول ایام دهه مبارک فجر مسئولان قضایی مکررا از زندانهای استان بازدید کرده اند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha