نشست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد

نشست فرهنگی «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و در راستای روشنگری و پاسخ به شبهات در محل سالن اجتماعات زندان مرکزی اردبیل برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای تبیین دستآوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی برای مددجویان و با هدف بصیرت‌افزایی و نگرش روشن تاریخی، نشست تبیینی «گفتمان انقلاب اسلامی، چالش‌ها و امید اجتماعی» در محل زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این نشست، صفوی، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان اردبیل، با اشاره به موضوع و اهداف این برنامه از مددجویان خواست تا با طرح موضوعات و چالش‌های مربوط به انقلاب اسلامی، بصورت شفاف، گفتگویی دو سویه را برگزار نمایند.

عبدلی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل که به عنوان سخنران مدعو در این نشست حضور داشت، با اشاره به کتب تالیفی در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی، سرفصل‌هایی در خصوص شرایط تاریخی حاکم بر جامعه، ضرورت انقلاب در ایران، نقش رهبری در جهت‌دهی انقلاب، صدور انقلاب به سایر کشورهای تحت سلطه استکبار و .. را مطرح نمود.

نشست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد

در ادامه دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از جمله توسعه عدالت اجتماعی، تولید علم، قرار گرفتن در باشگاه هسته‌ای، ثبات امنیتی کشور، پیشرفت‌های صنعتی در حوزه هوا و فضا و نانو و برخی موارد فرهنگی و اجتماعی توسط حجج اسلام علی نژاد و زارع تبیین شد.

در این گفتمان دو ساعته مددجویان سوالات، چالش‌ها و شبهات خود را با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح و توسط کارشناسان به این موارد پاسخ داده شد.

در پایان جلسه سه کتاب در حوزه مهدویت معرفی و مقرر شد ۱۴ نفر از زندانیانی که بهترین خلاصه‌نویسی را از کتاب‌های معرفی شده داشته باشند، مورد تشویق قرار گیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha