آزادی 25 زندانی نیازمند مالی با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام

در مراسمی به مناسبت دهه فجر و با کمک ستاددیه و ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی، 25 زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، 15 زندانی جرایم غیر عمد(با کمک ستاددیه) و 10 زندانی با ارفاقات قانونی در دهه فجر آزاد شدند.

عمران علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم به نقش انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام اشاره کرد و اذعان داشت: مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی ریشه مذهبی آن است و این انقلاب با اعتماد به دین حقیقی و پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیده است. وی در ادامه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر نیز تاکید کرد.

رییس کل دادگستری خاطر نشان کرد: تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت در راستای بازاجتماعی کردن زندانیان و حل مشکلات آنان است و زحمات کارکنان و مسئولین خدوم زندان های استان قابل تقدیر است.

آزادی 25 زندانی نیازمند مالی با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون با کمک خیرین و ستاددیه استان 150 زندانی جرایم غیر عمد و 21 زندانی نیازمند مالی(با همت انجمن حمایت از زندانیان) از زندان آزاد شدند و تا پایان سال به تعداد آزادی ها افزوده می شود.

گفتنی است مسئولین سپاه استان و رییس بسیج حقوق دانان نیز در این مراسم حضور داشتند و در پایان طی لوحی از سوی رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان های استان از مراد بابایی مدیرعامل ستاد دیه ایلام تجلیل شد.

آزادی 25 زندانی نیازمند مالی با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha