بازدید دادستان شهرستان مبارکه از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه به همراه  بازپرس شعبه دوم از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان  بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، فرج اله شاه سنایی دادستان بهمراه مصطفی کرباسیان بازپرس شعبه دوم شهرستان مبارکه ، در ابتدای بازدید خود از اردوگاه، با حضور در بندهای مختلف زندان و انجام دیدار چهره به چهره با مددجویان، پس از دریافت مشکلات و درخواست‌های زندانیان، دستور رسیدگی سریع موارد را صادر کردند.

دادستان مبارکه با حضور در کارگاه اشتغال زندانیان اردوگاه از نزدیک با افرادی که در این بخش مشغول به کار بودند نیز دیدار و تعدادی از مددجویان نیز درخواست‌های خود را مطرح کردند.
سنایی در پایان بازدید خود با برپایی میز خدمت در محل دفتر هماهنگی اندرزگاهها مشکلات و درخواست‌های مددجویان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی، صادر کرد.

وی در ادامه افزود : هدف از این بازدید در پی اجرای سیاست‌های ابلاغی دادستان کل کشور برای رسیدگی به امور زندانیان است.

غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه ضمن تشکر از حضور مسئولین قضایی شهرستان مبارکه گفت امیدواریم با حضور مستمر قضات در زندان و حل مسائل قضائی زندانیان، شاهد افزایش خروجی از اردوگاه بوده و لزوم مکاتبات بیشتر در راستای همکاری و همیاری در جهت تسریع در روند رسیدگی به پرونده قضایی محکومان را اولویت اقدامات این مرکز خواند و بر ادامه روند حضور مسئولین قضایی شهرستان مبارکه تاکید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha