آزادی ۲۲۶ نفر از زندانیان نیازمند آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

عصر روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه و در پنجمین روز از ایام ا... دهه فجر مراسم آزادی ۵۶ نفر از محکومان جرایم غیر عمد ستاد دیه استان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز و مدیرکل زندانهای استان در زندان ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، عصر روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه و در پنجمین روز از ایام ا... چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم آزادی ۵۶ نفر از محکومان جرایم غیر عمد با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز ، معاونین قضایی و مدیرکل زندانهای استان در زندان ارومیه برگزار شد.

ناصر عتباتی در این مراسم اظهار داشت: با تدابیری که در راستای ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اتخاذ گردید و با کمک مجموعه های مددکاری اجتماعی زندان‌ و خیّرین ستاد دیه استان، بعد از ولادت حضرت علی (ع) تا به امروز ۲۲۶ نفر از محکومان زندانی در این روزهای مبارک آغاز چهل و پنجمین طلیعه انقلاب اسلامی ایران از زندان آزاد شدند. عتباتی ادامه داد: بخشی از این آزادی ها با تلاش همکاران قضایی و استفاده از ظرفیت ها و ارفاقات قانونی صورت گرفته و بخشی دیگر که شامل ۵۶ زندانی می باشد، با کمک ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه که یک نهاد مردمی مترقی است آزاد گردیده‌اند. لازم به ذکر است در این آیین حکم آزادی تعدادی از محکومان توسط دکتر عتباتی به ایشان اعطاء و این افراد از زندان آزاد شدند.

همچنین در ایام الله دهه فجر و همزمان با برگزاری جلسات شورای طبقه بندی ویژه در زندانهای استان در حاشیه بازدید سراسر ی قضات از مراکز تامینی و تربیتی مجوز مراقبت الکترونیک ۱۸۹ محکوم واجد الشرایط و اجازه اشتغال بکار در خارج ۱۸۳ مددجو صاد ر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha