حضور رئیس سازمان زندان‌ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه جهت رسیدگی به مشکلات قضایی مراجعین

رئیس سازمان زندان‌ها همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی جهت رسیدگی و حل مشکلات حقوقی و قضایی مراجعین، در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و جهت پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مراجعین درحوزه قضایی و زندانبانی در «مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه» حضور یافت.

در این برنامه که بعد از ظهر امروز، 16 بهمن‌ماه صورت گرفت مراجعین به صورت مستقیم مشکلات قضایی و نیز درخواست‌های خود در ارتباط با حوزه زندان را با رئیس سازمان زندان‌ها درمیان گذاشتند.

دکتر محمدی پس از استماع درخواست‌ها و دستور بر پیگیری آن‌ها درخصوص این‌چنین برنامه‌هایی تأکید کرد؛ انجام این برنامه‌ها و برقراری ارتباط مردمی و پیگیری مشکلات شهروندان ازسوی مسئولین را باید یک توفیق دانست و ما نیز درحد امکانات و توان قطعا تلاش خواهیم کرد که انشاءالله گره‌گشای امور مراجعین محترم باشیم.

گفتنی است برقراری ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره با مراجعین، از تأکیدات رئیس دستگاه قضاست که در مناسبت‌های مختلف بویژه در ایام دهه فجر درحال انجام است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha