برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی با کارآفرینان زندان‌های استان تهران

مدیرکل زندان‌های استان تهران باهدف توسعه اشتغال زندانیان، با کارآفرینان طرف قرارداد بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیان در مجموعه کشت و صنعت تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با هدف ساماندهی و توسعه اشتغال در زندان‌ها، مدیرکل و معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران، معاونین دادستان در امور زندان‌ها و دادسرای انقلاب، مدیران بنیاد تعاون و انجمن حمایت مرکز و روسای مرکز مراقبت، زندان‌های تهران بزرگ و نیمه باز، اولین نشست هم‌اندیشی با ۵۰ نفر از کارآفرینان و صاحبان تولید و حِرَف، در سالن اجتماعات شرکت کشت و صنعت حامیان فدک برگزار گردید.

رفع موانع و مشکلات فراروی کارآفرینان، ثبت و ضبط دقیق ورود و خروج شاغلین و نظارت بر کارکرد آنان، پرداخت بموقع حقوق و دستمزد زندانیان شاغل برابر دستورالعمل‌های سازمانی، توسعه اشتغال و افزایش زندانیان متقاضی کار، اعطای تسهیلات بانکی به کارآفرینان فعال، رعایت اصول بهداشت، سلامت کار، ایمنی، بیمه شاغلین در قبال حوادث ناشی از کار، افزایش دوره‌های آموزش فنی‌حرفه‌ای و صدورگواهنامه برای زندانیان واجدالشرایط و ... از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و تصمیم گیری شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha