گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و ورود امام خمینی (ره) در زندان سقز

مددجویان زندان سقز در سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی با خواندن سرود خمینی ای امام ، شور و شوق و احساسات خود را ابراز نمودند و به شکرانە این نعمت الهی ، یاد و خاطره ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ را گرامی داشته و به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی رفتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، غلامرضا جعفری ، رئیس زندان سقز در جشن دهه فجر و دیدار با مددجویان به تعریف خاطرات ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ پرداخت و اظهار داشت ؛ یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود یاد باد ، آن دل تپیدن های مشتاقان یار و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود .

جعفری در ادامه عنوان کرد ؛ منکران می‌گفتند با یک گل نمی‌شود بهار ، لیک ما دیدیم ، یک گل صد بهار آورده بود ، در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود .
با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ که با استقبال پرشور مردم ایران همراه بود برای همیشه در نگاهها و خاطرها جاودانه ماند .

وقتی بهمن پنجاه و هفت رسید، روزها به شتاب از پی آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند؛ چنان که شب‌ها فانوس فریادهای «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. هنوز بهمن به نیمه ی خود نرسیده بود که فرشته ی موعود انقلاب در آسمان خدایی کشور بال گشود و عطر کلامش جان فرزندان ملت را حیات دوباره ای بخشید. امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و شکوه جاودانه دهه فجر به رخ طاغوتیان کشید . خورشید در جشنی بی غروب بربام روشن جهان ایستاده بود و تولد جمهوری گل محمدی را نظاره می کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha