دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای قضایی استان با استاندار جدید استان

مدیر کل زندانهای استان آذرایجان شرقی به همراه اعضای شورای قضایی استان با حضور در دفتر استاندار آذربایجان شرقی انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،این دیدار با حضور خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان ،علیلو دادستان مرکز استان ،معاونین ،جوادی مدیر کل زندانهای استان و سایر اعضای شورای قضایی استان انجام شد

خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت استانداری آذربایجان شرقی و تشریح برنامه های قضایی استان به مشکلات زندانهای استان پرداخت وگفت : از چند سال قبل پروژه احداث زندان جدید تبریز شروع شده ومشکلات اعتباری که در این خصوص وجود دارد پیشرفت عملیات احداث را با کندی مواجه کرده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد انتقال زندان مرکزی تبریز از محل فعلی به خارج از شهر باشیم.

وی در ادامه ضمن اظهار رضایت از اجرای برنامه های اصلاحی وتربیتی در زندانهای استان از جوادی مدیر کل زندانهای استان قدردانی کرد.

در ادامه رحمتی استاندار آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای قضایی استان گفت: تشکیلات قضایی ملجا و پناهگاه مظلومین بوده و به همین دلیل کارگزاران آن مسوولیت بسیار خطیری دارند.
رحمتی ادامه داد: سند تحول قوه قضاییه، سند خوبی است که خوب پیش می رود و امیدوارم بتواند رضایت مردم را هر چه بیشتر جلب کند.
وی در ادامه به وضعیت و مشکلات اعتباری زندانهای استان از جمله انتقال هر چه سریعتر زندان تبریز به خارج از شهر واتمام پروژه جدید زندان تبریز اشاره ای کرد وگفت : مولدسازی فرصت مناسبی برای کمک به تکمیل طرح های دادگستری استان از جمله زندان جدید تبریز است و باید از مسیر مولدسازی برای جبران عقب ماندگی استان استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت :توفیفی حاصل شد دوماه پیش از زندان تبریز بازدید بعمل آوردیم انصافا کارهای بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف فرهنگی ، تربیتی ، اشتغال ،برای مددجویان انجام گرفته که ما هم سعی خواهیم کرد مشکلات اعتباری زندانهای استان رفع گردد.

همچنین در این دیدار پس از سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و سایر اعضای شورای قضایی استان جوادی مدیر کل زندانهای استان نیز به تشریح مسائل ومشکلات زندانهای استان پرداخت.

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای قضایی استان با استاندار جدید استان

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای قضایی استان با استاندار جدید استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha