بازدید مدیر کل زندان‌ها از مرکز نیمه آزادی و مراقبت الکترونیکی زنجان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی معاونین، مسئولین حفاظت، بازرسی و فرمانده یگان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندان‌های زنجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان در راستای اجرای دستورالعمل‌های سازمانی در خصوص نظارت دقیق در اجرای پابند الکترونیکی، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در مرکز مراقبت الکترونیکی زندان‌های زنجان وضعیت اجرای دقیق احکام قضایی در این مرکز را از نزدیک بررسی کرد.

بنیادی درحاشیه این بازدید گفت:بخش بزرگی از تعامل دستگاه قضایی استان در موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، در قالب اجرای مجازات حبس به شکل پابند الکترونیکی است که در این زمینه ما وظیفه داریم به شکل دقیق و کیفی بر موضوع نظارت نماییم.

مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: قطعاً نظارت درست به جا و میدانی بر زندانیان پابند شرایط اعتماد هرچه بیشتر مسئولین قضایی استان را در پی خواهد داشت و ما می‌بایست از این فرصت در جهت توسعه احکام قضایی به شکل حبس الکترونیکی و کاهش جمعیت زندان‌ها استفاده نماییم.
در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان پرونده تعدادی از زندانیان محکوم به پابند الکترونیکی را از نزدیک بررسی و این افراد را به صورت میدانی از طریق فناوری‌های موجود رصد نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha