بازدید مقامات قضایی از زندان‌های استان کرمان

در آستانه دهه فجر، با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان کرمان، دادستان‌ برخی از شهرستان‌های استان کرمان به همراه قضات دادسرا، ضمن بازدید از زندان، با زندانیان دیدار و پرونده‌ قضایی آنان را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، جعفری دادستان شهرستان‌ بم به همراه بازپرس و دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب، و طبخی دادستان شهرستان شهربابک، به صورت جداگانه، از زندان‌ این شهرستان‌ها بازدید کردند. در این بازدیدها، قضات در میز خدمت قضایی، به صورت چهره به چهره با کلیه زندانیان اندرزگاه‌های این زندان‌ها دیدار و پرونده آنان را مورد بررسی و پایش قرار دادند.

بازدید مقامات قضایی از زندان‌های استان کرمان

بازپرس شعبه ۷ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و دادیار شعبه چهارم تجدیدنظر دادسرای کرمان نیز از کارگاه‌های اشتغال و فعالیت‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و بهداشت و درمان کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید کردند. بازدیدکنندگان اقدامات علمی صورت گرفته در کانون اصلاح و تربیت از جمله صندلی تفکر، شورای تصمیم، اتاق آرامش و قانون تدوین شده جهت قانون مداری شورا را ارزشمند و قابل تقدیر دانستند.

بازدید مقامات قضایی از زندان‌های استان کرمان

همچنین نمایندگان دادستان کرمان با حضور در بازداشتگاه موقت از این مجموعه بازدید و در فضایی دوستانه به صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار و به سوالات قضایی آنان پاسخ دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha