جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر زندان‌های گلستان برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در آستانه دهه مبارک فجر و به منظور برگزاری با شکوه جشن پیروزی اقلاب اسلامی ایران، جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل زندان‌های استان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های گلستان با تأکید بر حضور پرشور همه اقشار زندان‌های استان، گفت : مسئولین زندانها با برنامه ریزی و اجرای تقویم ایام الله دهه فجر با برگزاری مراسمات متنوع در گرامیداشت این ایام بکوشند.

غلامرضا سرلک تبیین پیروزی انقلاب را مهم برشمرد و افزود: با برگزاری جلسات و نشست های گوناگون جهاد تبیین، ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی در قالب گفتمان انقلاب، روایت شود تا همگان بویژه جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

وی به مناسبت این ایام فرخنده بر اجرای برنامه های رفاهی و آموزشی برای خانواده های کارکنان، مددجویان و سربازان تأکید کرد و گفت: در این ایام مبارک برنامه های مختلف برای جامعه هدف اجرا و از خانواده ها برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت شود تا انشاله در چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha