دوره آموزشی مدیریت زندان در ایستگاه پایانی تهران بزرگ

دوره توانمند سازی پویایی و میدانی با حضور گروه شهید لاجوردی شامل 27 نفر از مدیران آینده زندان‌های کشور در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای تحقق اولویت‌های ترسیمی رییس سازمان زندان‌های کشور در خصوص توجه به سرمایه انسانی و جانشین پروری، دوره توانمند سازی پویایی و میدانی با حضور گروه شهید لاجوردی شامل 27 نفر از مدیران آینده زندان‌های کشور در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار گردید.

جهت برگزاری دوره آموزشی مدیریت زندان، طی فراخوانی 27 نفر ازکارشناسان واجد شرایط از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، گلستان ، سمنان، البرز و مازندران با کسب امتیاز لازم در آزمون‌های لازم، به حضور در این دوره شدند.

این دوره در حالی به پایان می‌رسد که دوره‌های پودمانی به صورت چرخشی و در 4 استان برگزار گردید و فراگیران از مهر ماه سال جاری با حضور در زندان‌های تهران، تبریز، شیراز و کرمان ضمن انجام کارورزی در بخش‌های مختلف و پرداختن به کار عملی در کنارکلاس‌های نظری، با حضور میدانی در زندان‌ها نقاط قوت و ضعف را بررسی کردند.

شرکت کنندگان در ندامتگاه تهران بزرگ ابتدا با حضور در واحدهای پنج گانه فرهنگی، اشتغال، اجرای احکام، مددکاری و بهداشت و درمان ضمن بازدید میدانی، در جلسه‌ای با حضور مسئولین مختلف قسمت‌های بازدید شده، جهت تحقق معنای توانمند سازی علمی، با مدیر ندامتگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha