آئین تجلیل از مددکاران ساعی زندان‌های همدان برگزار شد

مراسم تقدیر از مددکاران نمونه و ساعی زندانهای استان همدان و مددکاران انجمن های حمایت از زندانیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، به مناسبت سیزدهم رجب که در تقویم ملی ما به روز مددکاری نامگذاری شده است از مددکاران تلاشگر در این حوزه تقدیر بعمل آمد.

آئین تجلیل از مددکاران ساعی زندانهای همدان برگزار شد

در این مراسم که با حضور بروجنی مدیرکل و مجموعه شورای اداری زندانهای استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد پس از رتبه بندی عملکرد مددکاران بر اساس شاخص های موجود در این حوزه، دو نفر بعنوان مددکار نمونه زندانهای همدان و مددکار نمونه انجمن حمایت از زندانیان استان مورد تقدیر قرار گرفتند. در این رتبه بندی علاوه بر مددکاران نمونه، 13 نفر از مددکاران ساعی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند که ضمن دریافت لوح تقدیر، هدایای ارزشمندی به آنها اهداء شد.

آئین تجلیل از مددکاران ساعی زندانهای همدان برگزار شد

همچنین به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و روز مددکاری، سایر افراد شاغل در این حوزه ضمن دریافت لوح تبریک، هدایای نقدی خود را دریافت کردند.

آئین تجلیل از مددکاران ساعی زندانهای همدان برگزار شد

متن تقدیرنامه بدین شرح می باشد:

همکار گرامی....

سلام علیکم

مددکاری؛ ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی سازمان زندانها است. بی شک ثمره تمامی تلاش ها و اقدامات زندانبانی در خدمات مددکاری تبلور می یابد که فرد را از طریق تقویت باورهای درست و توانمندسازی فکری جهت مسئولیت پذیری و بازگشت امیدوارانه به جامعه آماده می کند. مددکاران با حفظ کرامت و شأن انسانی افراد، روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت می کنند.

امیدوارم همه مددکاران عزیز با پیروی از منش و سیره حضرت امیرالمومنین (ع) در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

بدینوسیله ضمن تبریک سیزدهم رجب که در تقویم ملی به روز مددکاری نامگذاری شده است از تلاش های مجدانه شما در این حوزه تقدیر نموده و انتخاب شایسته شما را به عنوان مددکار نمونه استان همدان در سال 1402 تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال سلامتی، شادکامی و موفقیت روز افزون تان را در این عرصه خواستارم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha