برگزاری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در زندان‌های آذربایجان شرقی

در راستای تاکیدات ریاست سازمان زندانهای کشور،جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد رجب وشعبان در اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ، به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه ایام الله دهه ی مبارک فجر،اعیاد رجب وشعبان جلسه‌ای با حضور جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی ،معاونین ، روسای ادارت ستاد اداره کل و مدیر زندان تبریزدر محل سالن ویدئو کنفرانس ستاد اداره کل برگزار شد.

مدیر کل زندانهای استان در این جلسه ضمن اشاره به نامه ارسالی از ستاد سازمان ، به نقش و جایگاه برنامه های ویژه و مناسبتی ایام الله مبارک دهه مبارک فجر واعیاد رجب وشعبان در زندانها اشاره کرد و هدف از این نشست را هماهنگی و تدوین جدول اجرای برنامه های اصلاحی وتربیتی ویژه این ایام عنوان کرد.

وی افزود: امیدوارم همکاران ، روسای ستاد اداره کل وروسای زندانها با همدلی، همسویی و همراهی یکدیگر ویژه برنامه های متنوع و متعددی را پیش بینی کنند تا آنچنان که شایسته است، دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی تبیین شود.

جوادی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه اظهار کرد: داشتن نگاه حرفه‌ای متناسب با سلیقه مخاطبان می‌تواند در معرفی موفقیت‌ها و دستاوردهای اداره کل زندانهای استان نقش کلیدی ایفا کند.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی، یکی از رویکردهای اصلی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمرنگ کردن دستاوردهایی است که ایران اسلامی در شرایط سخت تحریم به دست آورده است، ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمنان با چنین خدعه‌هایی به اهداف و توطئه‌های خود از جمله کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دست یابند.

شایان ذکر است ،دیدار با خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران ،بازدید قضات از زندان ها ، دیدار با خانواده زندانیان ،غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ،برگزاری میز خدمت واتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه ها و مراسم دهه مبارک فجر اعیاد رجب وشعبان و … از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

برگزاری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در زندانهای آذربایجان شرقی

برگزاری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای حبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha