دیدار مسئولین قضایی با خانواده زندانیان

همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، دیدار صمیمانه دادستان شهرستان شهربابک از توابع کرمان، رئیس زندان و احمدیان مدیر عامل انجمن حمایت با خانواده زندانیان، صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در این دیدار خانواده زندانیانی که به دلیل حضور پدر خانواده در زندان، با مشکلات مالی و معیشتی زیادی مواجهه هستند دعوت شد تا در خصوص مشکلات خود، با دادستان شهرستان و رئیس زندان صحبت کنند.

حجت الله کهنی رئیس زندان شهربابک در این دیدار گفت: این جلسه برگزار شده تا بتوانیم قسمتی از مشکلات خانواده زندانیان را برطرف کنیم. وی افزود: در تلاش هستیم با فراهم کردن زمینه حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان در دوران حبس، پس از آزادی بتوانند زندگی جدیدی برای خود و خانواده‌شان، آغاز کنند.

طبخی دادستان شهربابک، ضمن تقدیر از مسئولین زندان و انجمن حمایت، گفت: می‌دانیم که مشکلات خانواده زندانیان با نبود سرپرست‌شان، دو چندان می‌شود و ما در تلاشیم که به هر صورتی که ممکن است، به خانواده زندانیان، کمک کنیم.

در این دیدار خانواده زندانیان شهربابک، با دادستان شهرستان و رئیس زندان در خصوص رفع مشکلات قضایی و خود معیشتی گفتگو کردند.

در پایان این دیدار ۲ نفر از همسران زندانیان که فاقد شغل و دارای مشکلات مالی فراوانی بوددن با هماهنگی رئیس زندان جهت استخدام به یکی از شرکت‌های خصوصی شهرستان معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha