آزادی 21 زندانی در سالروز ولادت امام علی(ع) از زندان‌های هرمزگان

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر طی مراسمی در زندان بندرعباس موجبات آزادی 21 زندانی فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در راستای تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه نسبت به مسائل زندانیان و خانواده آنان همزمان با ولادت امیرالمومنین(ع) با ورود و پیشگامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با هزینه بالغ بر بیست و یک میلیارد ریال 21 نفر از زندانیان آزاد شدند که 5 نفر از آن ها محکومین به قصاص بودند و اولیای دم به شرط دریافت وجه المصالحه اعلام رضایت نمودند که به همراه یک خانم 20 نفر مرد آزاد گردیدند.

قهرمانی افزود: هم مردم و هم خیرین اطمینان خاطر داشته باشند که ورود ما به این موضوعات ورود تخصصی است و هر زندانی با هر جرمی را شامل نمی شود، بررسی های دقیق و کارشناسی صورت گرفته و افرادی که اصلاح شدند و زمینه ارتکاب مجدد جرم در آن ها از بین رفته مشمول این ارفاقات می گردند.

مهندس جعفر پور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره نیز عنوان کرد: پیرو سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند زندان آخرین راه حل نیست این شرکت با همکاری و رای و نظر قوه قضائیه در خصوص شناسایی افراد اصلاح شده با پرداخت مبالغی اقدام تا در این روز مبارک به آغوش خانواده بازگردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha