بازدید تیم سلامت اداره کل زندانهای استان اصفهان از زندان شهرستان لنجان

معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان اصفهان و تیم همراه با حضور در زندان شهرستان لنجان ، از قسمتهای مختلف بازدید و درجریان روند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در راستای رصد فعالیتها و اجرای اولویتهای ۵ گانه سازمانی و بررسی فعالیتهای اصلاحی و تربیتی در مراکز تامینی و تربیتی استان ، ، تیم سلامت اداره کل زندانهای استان به سرپرستی ، امینی جانشین اداره کل و معاون سلامت و اصلاح و تربیت و متشکل از : رئیس اداره فرهنگی و تربیتی ، سرپرست اداره بهداشت و درمان، مسئول اشتغال و حرفه آموزی و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و کارشناسان مربوطه ، به صورت سرزده از زندان لنجان بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید ، معاون سلامت و تیم همراه با حضور دربندهای مختلف در جمع مددجویان وهمچنین آسایشگاه پرسنل وظیفه، از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کردند.
در ادامه با حضور در واحدهای فرهنگی و آموزشی ، بهداشت ودرمان ، مددکاری ، اشتغال و حرفه آموزی ، ضمن بررسی فعالیتهای انجام شده در جریان اقدامات اصلاحی و تربیتی این واحدها قرار گرفتند.
در پایان ، پس از اقامه نماز ظهر عصر ، طی جلسه ای که با حضور مسئولین همه واحدها برگزارشد، امینی جانشین اداره کل و معاون سلامت ، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت جوادالایمه (ع) و اعیاد پیش رو ، اززحمات و فعالیتهای انجام شده مسیولین و پرسنل زندان تقدیر و در خصوص اهمیت اجرای اولویت‌های ۵ گانه سازمانی ، ارتقاء فعالیتهای فرهنگی ، آموزشی ، اشتغال ، پیگیری وضعیت خانواده زندانیان و همچنین حضور حداکثری در انتخابات حساس اسفندماه ، سخنانی را ایراد کرد.
ارائه گزارش و نظرات تیم بازدید کننده و بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مورد نظر ، پایان بخش این بازدید بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha