خدمت‌رسانی در تهران بزرگ با هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی

باهوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی، زندانیان با سامانه ثنا، ابلاغ‌های قضایی دریافت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در دوره تحولی سازمان زندان‌ها جهت هوشمند سازی و توسعه سامانه‌های الکترونیکی، کیوسک‌های ثنا برای دریافت عریضه الکترونیکی زندانیان در ندامتگاه تهران بزرگ مشغول به فعالیت می‌باشد.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ از فعالیت هم زمان سه کیوسک الکترونیکی در سطح اندرزگاه‌ها خبر داد و گفت: زندانیان برای سهولت در کار و پیگیری نتایج اقدامات قضایی انجام شده با مراجعه به  کیوسک‌های هوشمند تعبیه شده در اندرزگاه‌ها می توانند وارد سامانه ثنا بشوند و اخطاریه‌ها، احضاریه و اوراق را دریافت نمایند و از نتایج اقدامات قضایی بهره‌مند شوند.

مدبر ادامه داد: راه اندازی کیوسک‌های هوشمند موجب تسریع امور اجرای احکام مجتمع شده است و ابلاغ‌های مختلفی که گاها با تاخیر به دست مددجویان می‌رسید اکنون دسترسی آسان به آخرین وضعیت قضایی و پیگیری بعدی پرونده‌ها فراهم گردیده است و در روان سازی امور، حذف فاصله‌ها و نیروی انسانی کمک شایانی نموده است.

مددجویان با اطلاعات خود، و رمز عبوری که به شماره همراه خانواده زندانی ارسال می گردد و به مدت یک ماه معتبر می‌باشد، با وارد شدن به سامانه ثنا می‌توانند به وضعیت قضایی و دادنامه‌های ابلاغ شده به وی دسترسی پیدا نمایند و پرینت آن را در اختیار داشته باشد.

شایان ذکر است اولین کیوسک الکترونیکی در زندان‌های کشور با همکاری واحد فن آوری اطلاعات دادگستری تهران، آذرماه 1400، در ندامتگاه تهران بزرگ به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha