۶۳ زندانی جرائم غیر عمد فارس چشم‌‎انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی در «روز پدر»

مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: ۶۳ مددجوی جرائم غیر عمد که پدر خانواده هستند ، چشم انتظار  کمک‌های خیرین استانند تا در ولادت امام علی (ع) از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگردند.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، مدیرعامل ستادیه استان از مردم خواست در آستانه ولادت امام علی (ع) و روز پدر، به کمک زندانیان جرائم غیر عمدی بشتابند که خود در کسوت پدر به سبب جرائم غیر عمد مالی به زندان افتاده اند.
اسحاق ابراهیمی افزود: پویش من آزاد شده مهر علی (ع) ام، یک پویش مردم نهاد و خیرخواهانه است با محوریت و مشارکت صدا و سیمای مرکز فارس، برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، افرادی که در وقوع جرم انگیزه مجرمانه ندارند اما هم خود به سبب عجز در رد و پرداخت دیون در زندان گرفتار شده‌اند و هم خانواده‌های بی سرپرست آنان با مشکلات عدیده مواجه شده‌اند و هم طلبکاران آنان هم محق پیگیری مطالبات خود هستند.
مدیرکل زندان های فارس افزود: این پویش خیر خواهانه و مردمی از سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در حال اطلاع رسانی اجتماعیست تا بین این دو عید فرخنده ، شاهد بارش باران مهر و محبت مردم نوعدوست به خانه و خانواده و خصوصا فرزندان این زندانیان غیر عمد و بازگرداندن این پدرهای آبرومند به خانواده و رفع مشکلات آنان باشیم.
رییس ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: پرونده تعداد ۶۳ نفر زندانی واجد شرایط غیر عمد که پدر خانواده هستند برای این رویداد مهرورزانه انتخاب شده که مجموع بدهی ایشان بیش از ۱۶ میلیارد تومان است، تا کنون با رایزنی های مددکاران زندانها و ستاد دیه، نزدیک ۹.۵ میلیارد تومان از شکات که حقیقاٰ علی رغم مشکلاتشان، خود یاور و خیران بزرگ ستاد دیه هستند، گذشت اخذ شده است، مراجع محترم قضایی نیز حدود یک میلیارد تومان اعسار را پذیرش نموده اند و مقادیری بالغ بر ۵٠٠ میلیون تومان نیز آورده خود مددجویان است.
ابراهیمی افزود: مردم شریف، خیر و نوعدوست ما که همواره یاور محرومان واقعی جامعه هستند، کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان (۱۱۹۹۱۱۹۹/۱٠) نزد بانک ملت بنام ستاد دیه استان فارس و شماره کارت(۶۱٠۴۳۳۷۹۷٠٠۳٠۹۶۱) نزد بانک ملت بنام ستاد دیه فارس واریز نمایند تا با یک یا علی،شاهد آزادی این زندانیان به نیت آقا امیرالمومنین علی (ع) باشیم.
وی در خاتمه گفت: مانده بدهی مورد نیاز این پدران که غیر عمد در زندانند بیش از ۵میلیارد تومان است،همه هم استانیهای عزیز کمک نمایند،کمک های مردم هر چند اندک هم که باشد، اثراتی بزرگ بدنبال دارد، آزادی این پدران غیز عمد برکت کمکهای مردمیست تا این افراد بیش از این شرمنده همسر و فرزند نباشند.
گفتنی است ستاد دیه، نهادی است مردمی و خیرخواهانه است که رسالت اصلی آن کمک به آزادی زندانیانی است که به سبب جرائم غیر عمد مانند مالی غیر کلاهبرداری، تصادفات و مهریه و...و به سبب عجز کامل از رد دین در زندان‌ها گرفتار شده‌اند. استان فارس در حال حاضر نزدیک به یک هزار زندانی جرائم غیر عمد داراست و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک ۵۲٠ زندانی جرام غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیرین، مساعدت مراجع قضایی و اخذ رضایت از شکات، از زندان آزاد و به جامعه و کانون خانواده بازگشته اند.

انتهای خبر/

۶۳ زندانی  جرائم غیر عمد فارس که پدر خانواده هستند چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی در روز پدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha