رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مددکاران شاغل در زندان‌های استان تجلیل کرد

به مناسبت «روز مددکار» رئیس‌کل دادگستری استان در جمع مددکاران اجتماعی زندان‌های اردبیل حضور یافت و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، حجه‌الاسلام کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری این استان در جمع مددکاران اجتماعی زندان‌ها با اشاره به نقش کلیدی مددکاران در بازاجتماعی نمودن گروه‌های هدف در مراکز تامینی و تربیتی اظهار داشت: مددکاران نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات زندانیان، تقویت خودباوری و جلوگیری از تکرار جرم و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر دارند.

رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مددکاران زندان‌های استان تجلیل کرد

مقام عالی قضایی استان از حضرت علی(ع) به عنوان بزرگ مددکار عالم یاد کرد و خواستار الگوگیری از سیره و منش آن حضرت در دستگیری از نیازمندان و صیانت از حقوق محرومان شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، موفقیت مددکاران اجتماعی را در گرو کسب مهارت‌های حرفه‌ای و مستلزم داشتن تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین مددکاری دانست و تصریح کرد: آشنایی کامل با سبب‌شناسی بزه، گستره ارتباطی با مددجو و خانواده او، تعامل با مسوولین زندان و مراجع قضایی و نهایتا پذیرش بی‌قید و شرط گروه‌های هدف با هر جرمی که مرتکب شده‌اند، بستری را فراهم می‌آورد تا زندانی خود را برای بازگشت سالم و عزتمندانه به جامعه و خانواده آماده سازد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از سوی رییس کل دادگستری استان، از تمامی مددکاران اجتماعی شاغل در زندان‌های اردبیل تجلیل شد.

رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مددکاران زندان‌های استان تجلیل کرد

رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مددکاران زندان‌های استان تجلیل کرد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha