پویش نیک کارکنان بانک ملت اردبیل در آزادی ۲۴ زندانی نیازمند

در آستانه سالروز ولادت فرخنده امیرمومنان حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، کارکنان بانک ملت اردبیل در اقدامی خداپسندانه با حضور در ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، دهمین جشن آزادی زندانیان غیرعمد با حضور اعضای هیأت امنای ستاد دیه و تنی چند از کارکنان و مدیران بانک ملت برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی(ع) از اقدام نوع‌دوستانه و خودجوش کارکنان بانک ملت اردبیل در کمک به آزادی ۲۴ زندانی با محکومیت‌های غیرعمد قدردانی کرد و اینگونه اقدامات خداپسندانه را زمینه اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه دانست.

پویش نیک کارکنان بانک ملت اردبیل در آزادی ۲۴زندانی نیازمند

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان نیز ضمن قدردانی از اعضای نمایندگی ستاد دیه اردبیل و ارزشمند خواندن اقدام کارکنان بانک ملت اظهار داشت؛ از ابتدای سال جاری به همت خیرین بزرگوار استان ۲۰۰زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت ۲۶۴ میلیاردتومان از زندان‌ آزاد شده‌اند.

وی در ادامه افزود؛ مبلغ محکومیت ۲۴ زندانی آزاد شده ۴۷ میلیارد تومان بود که با قبول اعسار از سوی مقامات قضایی، آورده خود زندانی، گذشت شکات و ارائه تسهیلات بانکی، مابقی دیون و بدهی با مساعدت کارکنان بانک ملت پرداخت و مقدمات آزادی این زندانیان فراهم شد.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha