مددکاری در زندان نیازمند روحیه فداکاری است

طی جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان از کلیه مددکاران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت از زندانیان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد فرخنده و با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز مددکار ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در جمع مددکاران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت و تبریک روز مددکار از تلاش‌های بی‌وقفه مددکاران قدردانی و گفت: مددکاری به عنوان یکی از ارکان مهم در بازگشت آبرومندانه زندانیان به جامعه بوده که امید است با توسعه مداخلات مددکاران در زندان‌ها شاهد تقویت روحیه زندانیان و خانواده‌های آنان باشیم .
مدیرکل زندان‌های زنجان اظهار کرد: مددکاری یک هنر است و اجرای درست اهداف و برنامه‌های این بخش نقش بسزایی در آرامش زندانیان و زندان‌ها به دنبال خواهد داشت.
بنیادی خاطرنشان کرد: زندانیان یکی از محتاج‌ترین افرادی هستند که مساعدت به آنها خیر و برکت دنیوی و اخروی به همراه دارد و از این رو کار مددکاری از جمله مشاغل حساس و سخت در حوزه زندانبانی محسوب می‌شود.
مدیرکل زندان‌های زنجان در پایان با ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه مددکاری زندان‌های استان بیان کرد:اخلاق محوری اولین شرط در رسیدگی به مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان است و قطعاً نیروهای شاغل در حوزه مددکاری به دلیل تخصص‌های مرتبط می‌توانند گره گشای مناسبی برای مشکلات این بخش باشند.

مدیرکل زندان‌های زنجان:
در این جلسه مددکاران زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج نیز به بیان مسائل و مشکلات حوزه فعالیتی خود پرداخته و مدیر کل زندان‌های زنجان نیز در خصوص حل و فصل موارد مطروحه دستورات لازم را صادر کردند.

مدیرکل زندان‌های زنجان:
در پایان این جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان با هدایای نقدی و لوح تبریک از کلیه مددکاران زندان‌های زنجان تجلیل کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha