دومین جشنواره تئاتر زندان‌های استان هرمزگان آغاز به کار کرد

جشنواره استانی تئاتر زندان های استان به میزبانی زندان بندرعباس با حضور گروه های نمایشی از زندان های بندرعباس، میناب، حاجی آباد، بندرلنگه، اردوگاه رودان و کانون اصلاح و تربیت در بخش های تئاتر صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه نویسی به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، سرپرست زندان های استان هرمزگان در آئین افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر زندان های هرمزگان با اشاره به نقش اثر گزار برنامه های هنری در فرایند اصلاح و تربیت مددجویان، تئاتر را مهم ترین و کارآمد ترین ابزار هنری برشمرد و خواستار توسعه مستمر آن در بین تمامی گروه های هدف از جمله زندانیان شد.

بشیر سردار بر ضرورت تعامل و ورود جدی هنرمندان این عرصه به منظور شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنری در بین زندانیان تاکید کرد.

وی افزود: خودباوری، ارتقاء روحیه اعتماد به نفس، همکاری، هم افزایی اجتماعی و کار گروهی، ارمغان هنر تئاتر برای زندانیان است.

دبیر دومین جشنواره تئاتر زندان های استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت بی بدیل هرمزگان در عرصه های نمایشی اظهار داشت: زندان های استان آمادگی بهره مندی از این ظرفیت عظیم هنری را در تعامل و همکاری با هنرمندان، انجمن های هنری و دستگاه های متولی امر فرهنگ و هنراستان را دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha