کارگاه آموزشی مهارت‌های اخلاقی و زندگی باحضور خانواده زندانیان گنبدی برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارتهای اخلاقی وزندگی باهمکاری انجمن حمایت از زندانیان گنبد و با حضور 100 خانواده زندانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، کارگاه آموزشی مهارتهای اخلاقی وزندگی با همکاری مشترک اداره زندان گنبد و انجمن حمایت از زندانیان و باحضور حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد، ایزد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گنبد، حجت الاسلام والمسلمین علوی معاون سلامت اصلاح وتربیت اداره کل زندانهای استان ، سرگلزائی مدیرزندان گنبد، رضایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان وجمعی از روسای ادارات وخیرین نیکوکار درسالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد باشرکت 100 خانواده زندانیان گنبدی برگزار شد.

دراین مراسم ابتدا رضایی مدیرعامل انجن حمایت از زندانیان گنبد ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از خدمات رسانی به خانواده زندانیان نیازمند ارائه داد.

درادامه ایزد دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان گنبد درخصوص آسیب های فضای مجازی وتاثیرات آن برخانواده،جوانان و نوجوانان وشیوه های جدید کلاهبرداری های اینترنتی مطالب حائز اهمیتی را عنوان کرد .

وی همچنین گفت:اعتیاد به اینترنت همان استفاده زیاد از اینترنت و فضای مجازی است که می تواند درخانواده منجر به افزایش انزوا ،افسردگی ،مشکلات خانوادگی، افت تحصیلی فرزندان، طلاق و... شود وازهمه مهمتر پدر ومادر فرصت کافی برای تربیت صحیح فرزند ومدیریت خانواده را نداشته باشند و آنجاست که به تدریج کانون خانواده شروع به از هم پاشیدن می کند وباعث بروز اختلافات و جرائم می شود.

ایزد خاطرنشان کرد : با زندانی شدن یک فرد خانواده او نیز آسیب می بیند که می بایست با اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری وکاهش آسیب ها اقدام نمود .

درادامه مراسم حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس با تبریک ولادت امام جواد (ع) و مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر را ، گفت : حال که پدران خانواده ها در زندان به سر می برند این وظیفه مهم به گردن مادران وزنان خانواده است و درحقیقت دراین شرایط نقش زنان ومادران در تربیت فرزندان بسیار اساسی و حائز اهمیت است

وی افزود: درواقع زنان سرپرست خانوار همان ناخدای کشتی (خانواده) هستند که می بایست این کشتی و فرزندان داخل کشتی را با تدبیر به ساحل امن وآرامش برسانند تا فرزندان خانواده بتوانند بعنوان عنصر مفیدی درجامعه ظاهر شوند.

حجت الاسلام ترابی درادامه تکریم انسان را محور دینی دانست واز خیرین شهرستان به واسطه کمک به خانواده زندانیان قدردانی کرد.

درپایان مراسم ضمن پذیرایی به صرف ناهار، به 100 خانواده زندانی کارت هدیه نقدی به ارزش 000/000/10 میلیون ریال اهداء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha