اشتغال مولد موثرترین راه برای باز اجتماعی کردن زندانیان است

جلسه مشترک هماهنگی باهدف توسعه اشتغال زندانیان گنبدی باحضور کارفرمایان ومسئولین اشتغال وحرفه آموزی زندان و بنیاد تعاون زندانیان در زندان گنبد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، جلسه مشترک هماهنگی باهدف توسعه بیش از پیش اشتغال زندانیان گنبدی با هدف توسعه اشتغال زندانیان ، ارتقاء اثربخشی اقدامات اصلاحی در زندان و حل مشکلات بین بخشی صبح امروز در دفتر مدیریت زندان برگزار شد.

رئیس زندان گنبد دراین جلسه مشترک ، اشتغال هدفمند زندانیان را گامی موثر درکاهش آسیب های ناشی از حبس عنوان کرد و خواستار توسعه اشتغال مولد زندانیان شد و افزود : اشتغال مولد موثرترین راه برای باز اجتماعی کردن زندانیان است و می بایست با بهره گیری از تمامی ظرفیت های ممکن وایجاد زیرساخت های مناسب درجهت توسعه بیش ار پیش اشتغال مولد و اشتغال نشسته گام برداریم.

سرگلزائی درادامه ازکارفرمایان خواست تا دستمزد زندانیان شاغل را الزاماً درموعد مقرر به حساب بانکی آنان واریز نمایند. تاخیر در واریز حقوق ودستمزد به هیچ وجه قابل قبول نیست .

مهدی سرگلزائی درادامه باتوجه به قرارگرفتن در ماه های پایانی سال گفت: لازم است با تلاش بیش از پیش واتحاد وهمدلی ، حال که درامر اشتغال زندانیان و کمک به تولید در واحدهای صنعتی وکشاورزی وکارگاهی پیشرو هستیم انتظار است از شاخص های سازمانی تعیین شده در حوزه اشتغال نیز به یاری خداوند فراتر رویم.

مدیرزندان گنبدکاووس همچنین افزود : باتوجه به اینکه در زندان گنبد بسترهای لازم برای توسعه اشتغال زندانیان فراهم است، از کلیه کارفرمایان جهت حضور و فعالیت در زندان ها دعوت می کنیم.

درپایان جلسه اعضا به بحث وبررسی پرداختند وتصمیمات شاخصی درجهت توسعه اشتغال زندانیان مصوب شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha