آزادی 127 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد

با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان از ابتدای سالجاری تا کنون 127 نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون با تلاش و پیگیری های ستاد دیه، اعضاء شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها، اخذ شکات 127 نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این افراد بالغ بر 81 میلیارد تومان بوده است که با گذشت شاکیان 62 درصد این مبلغ تخفیف داده شد.

بیژنی در ادامه اظهار داشت: برای آزادی این تعداد وجوه اداره شده، منابع ستاد دیه، تسهیلات بانکی اعسار و گذشت شاکی 117 نفر مرد و 10 نفر زن را از حبس آزاد نموده است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: : هم اکنون 331 محکوم صرفا مالی در زندان های استان هستند که امید است با کمک خیرین، شکات و شورای حل اختلاف این افراد نیز از زندان آزاد شوند.

نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام تلاش ما، شورای‌های حل اختلاف مستقر در زندان ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان رار کسب نمائیم اما انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، بنابراین از همه ی نیکوکاران و خیرین می‌خواهم تا جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha