آزادی ۱۰ نفر از زندانیان نیازمند استان خراسان رضوی به مناسبت آغاز ماه رجب

در هفته آغازین ماه مبارک رجب ۱۰ نفر از زندانیان خراسان رضوی با بدهی سه میلیارد و صد و سی میلیون ریالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و از ابتدای هفته جاری ۱۰ نفر از زندانیان مراکز تامینی و تربیتی استان با پرداخت بدهی توسط نهاد های حمایتی، خدام بارگاه منور رضوی و خیرین نیک اندیش و همچنین گذشت خیرخواهانه شاکیان پرونده از زندان شهرستان های قوچان، تایباد، سبزوار، کاشمر و گناباد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

برابر این گزارش، خدام حرم مطهر رضوی با حضور در زندان شهرستان کاشمر و پرداخت مبلغ سی صد و هشتاد میلیون ریال زمینه ساز آزادی ۴ زندانی نیازمند شهرستان شدند، همچنین ۲ زندانی قوچانی که با بدهی بالغ بر یک میلیارد هشتصد میلیون ریال در زندان تحمل حبس میکردند، با گذشت شاکیان پرونده و کمک های خیرخواهانه خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

در همین راستا ۲ زندانی دیگر با بدهی دویست و پنجاه میلیون ریالی با گذشت شاکیان پرونده و کمک های نقدی خیرین همچنین استفاده از ارفاقات قضائی از زندان شهرستان های سبزوار و تایباد آزاد شدند.

گفتنی است یکی از خیرین شهرستان گناباد با پرداخت هزینه مراسم ترحیم پدر خود به مبلغ هفتصد میلیون ریال زمینه ساز آزادی ۲ نفر از زندانیان نیازمند این شهرستان شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha