اعتیاد منشاء بسیاری از رفتارهای مجرمانه است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در جمع زندانیان شهرستان خدابنده حاضر و از نزدیک مهم‌ترین مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان بعد از اقامه نماز جماعت در جمع زندانیان شهرستان خدابنده، با بیان فرصت‌های اصلاح و تربیت در زندان گفت: زندان فرصت بسیار مناسب برای ندامت و پشیمانی است و زندانیان در این مدت با مرور گذشته خود می‌توانند مسیر بازگشت و آینده خود را رقم بزنند.
مدیرکل زندان‌های زنجان افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده در زندان‌های استان، اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از رفتارهای مجرمانه به ویژه سرقت است و تا زمانی که افراد نتوانند وابستگی خود به مواد مخدر را کنار بگذارند احتمال تکرار جرم وجود خواهد داشت.
بنیادی خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی شهرستان خدابنده مستعد و نیازمند نیروی کار فعال برای انجام کارهای کشاورزی است و اگر شخصی اراده کند قطعاً بسترهای لازم برای اشتغال و درآمد در این شهرستان فراهم بوده و می‌تواند زمینه بازگشت آبرومندانه به جامعه را فراهم نماید.

اعتیاد منشا بسیاری از رفتارهای مجرمانه است
لازم به توضیح است در حاشیه دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان با زندانیان شهرستان خدابنده ،مسئول مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان نیز برنامه‌های حمایتی از زندانیان آزاد شده و همچنین اقدامات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان را تشریح نمودند.

اعتیاد منشا بسیاری از رفتارهای مجرمانه است
گفتنی است در سفر یک روزه مدیر کل زندان‌های زنجان به شهرستان خدابنده، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از اماکن مختلف این بازداشتگاه از جمله اماکن فرهنگی، تربیتی ،بهداشت و درمان ، فروشگاهها ،انبارو.. این زندان بازدید و با کلیه همکاران و سربازان وظیفه حوزه یگان حفاظت، بهداشت و درمان، مددکاری و اجرای احکام دیدار و گفتگو نمودند.

اعتیاد منشا بسیاری از رفتارهای مجرمانه است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha