حل مشکل یک خانواده زندانی در شهرستان خدابنده

مشکل یک خانواده زندانی در شهرستان خدابنده با انتقال زندانی از استان تهران به زنجان حل شد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ادامه بازدیدها و سرکشی‌های هفتگی مدیرکل زندان‌های زنجان به خانواده زندانیان نیازمند، این هفته حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج، رئیس بازداشتگاه خدابنده و مدیرعامل انجمن این شهرستان در منزل یک خانواده زندانی در شهرستان خدابنده حاضر و از نزدیک مهم‌ترین مسائل و مشکلات همسر و فرزندان این زندانی را که در زندان‌های استان تهران تحمل حبس می کرد را بررسی کرد.

در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان وضعیت معیشت، مسکن و تحصیل اعضای این خانواده را بررسی و اقدامات حمایتی صورت گرفته در جهت مساعدت حداکثری از همسر و فرزندان این زندانی را در دستور کار قرار داد.
در حاشیه این بازدید و با توجه به مشکلات عدیده این خانواده، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی تماس تلفنی با زندان‌های استان تهران مقدمات انتقال این زندانی را به شهر خدابنده فراهم و موجبات خوشحالی همسر و فرزندان این زندانی را رقم زد.

در پایان این بازدید بسته‌های غذایی شامل کالاهای اساسی و کمک‌های نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به این خانواده اعطاء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha