مجموعه خوابگاهی کارگاهی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار به بهره‌برداری رسید

در بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مشاورعالی رئیس سازمان زندان‌ها، مجموعه خوابگاهی کارگاهی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، صبح امروز در بازدید 2 ساعته ضیایی فر معاون سلامت، اصلاح و تربیت و محمدی مشاورعالی سازمان زندان‌ها از مجتمع ندامتگاهی قزلحصار، مجموعه خوابگاهی کارگاهی ندامتگاه، با ظرفیت 200 نفر به بهره‌برداری رسید.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها در این بازدید با ابلاغ پیام تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از دست اندرکاران راه اندازی مجموعه کارگاهی خوابگاهی گفت: امروز شاهد این هستیم، یکی از مهمترین سیاست‌ کلان سازمان زندان‌ها، که هر اندرزگاه و ندامتگاه به مجتمع تولیدی تبدیل شود در ندامتگاه قزلحصار این امر محقق شده است. این کار بزرگی است که در استان تهران انجام شده و شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

مجموعه تولیدی، اندرزگاهی، خوابگاهی و روند تولیدات در کارگاه‌ها، مهمترین بخش‌ از بازدید مسئولین سازمان زندان‌ها از ندامتگاه قزلحصار بوده است.

در پایان این حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مشاور عالی رئیس سازمان زندان‌های کشور از مدیرکل و معاونین اداره کل زندان های استان تهران و دست‌اندرکاران پروژه خوابگاهی کارگاهی قزلحصار تقدیر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز در این آئین از 30 مددجویان رأی بازی که در ساخت این پروژه همکاری داشته اند با اهداء کارت هدیه تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha