مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاتر زندانیان استان کردستان

بهمنی رییس زندان مرکزی سنندج در مراسم افتتاحیه ضمن خیر مقدم حضور مهمانان و مددجویان هنرمند شرکت کننده در حشنواره ، گزارشی اجمالی از روند برگزاری جشنواره را اعلام و از استقبال بسیار خوب زندانیان هنرمند و فعالیت فرهنگی هنری زندانها تقدیر کرد و این استقبال را نقطه قوت اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در این مراسم مسئول فرهنگی زندان مرکزی سنندج از تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره و تلاش شبانه روزی همکاران فرهنگی زندان سنندج گزارشی را ارائه و از برگزاری جشنواره ابراز خرسندی کرد.

در این اثناء سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان به شیوه نامه و تئاترهای تربیتی زندانها اشاره کرد و گفت؛ که تئاتر در زندانها از حالت پر کردن اوقات و فراغت خارج شده و به مرحله تربیتی رسیده که از نکات مهم هفتمین جشنواره تئاتر استانی می باشد.
پس از مراسم افتتاحیه اجرای نمایش های جشنواره بر اساس جدول زمان بندی آغاز شد.

در این جشنواره که به مدت سه روز به میزبانی زندان مرکزی سنندج برگزار می گردد ۱۷ گروه نمایشی از شهرستانهای استان در چهار بخش "نمایش صحنه ای" "نمایش خیابانی" "نمایشنامه خوانی" و "نمایش عروسکی" اجرا خواهند داشت و در آیین اختتامیه بر اساس آراء هیئت داوران ، برگزیدگان در بخش های مختلف و نمایش های برگزیده هر بخش به بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور معرفی خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha