آزادی ۷مددجو و اشتغال بکار ۱۱۰ نفر با نظارت الکترونیکی در بازدید رئیس‌کل دادگستری از زندان خوی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز با همراهی مدیرکل زندانهای استان ۲۵ دی ماه، شبانه از زندان خوی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری و مجیدی دادستان مرکز با همراهی فتحی مدیرکل زندانهای استان ۲۵ دی ماه، شبانه از زندان خوی بازدید و در حسینیه داخل بند با ۷۴ زندانی مرد و زن دیدار و گفتگو کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ، ضمن حضور در بندهای زندان با مددجویان دیدار و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

مسئولین قضایی استان و شهرستان از کارگاه قالی بافی زندان خوی هم بازدید و قالی نفیس دستباف ۱۲ متری بافت زندانیان را برش دادند و ضمن تقدیر از مسئولین زندان به توسعه اشتغال زندانیان هم تاکید کردند.

عتباتی و مجیدی به همراه مدیرکل زندان های استان همچنین از بند نسوان این زندان بازدید کردند و درخواست‌های زندانیان زن مورد رسیدگی قرار گرفت در پایان بازدید شبانه دستور اجرای ماده ۱۹۱ آئین نامه سازمان زندانهای کشور برای اشتغال تحت نظارت الکترونیک برای ۱۱۰ محکوم واجد الشرایط همچنین بهره مندی ۷ مددجو از مرخصی منجر به آزادی صادر شد .

اعطای مرخصی مناسبت بزرگداشت روز پدر برای ۱۷۱ زندانی و صدور مجوز قانونی بهره مندی از ارفاق قانونی جایگزین حبس نظارت الکترونیک از جمله نتایج حضور رئیس کل و مسئولین قضایی همراه مدیرکل زنداهای استان آذربایجان غربی در دیدار چهره به چهره با زندانیان شهرستان خوی بود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha