بازدید چهره شاخص کارآفرینی به همراه دادستان و مدیرکل زندان‌های کردستان از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی سنندج

علیرضا یونچی چهره شاخص عرصه کارآفرینی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندانهای کردستان در میان مددجویان شاغل و کارگاه های اشتغال زندان مرکزی سنندج حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، علیرضا یونچی یکی از داوران شاخص مسابقه تلویزیونی « میدون » در این حضور گپ و گفتی با مددجویان خلاق و فعال در کارگاه های زندان مرکزی داشت و عنوان کرد؛ با وجود فضای کم و بافت قدیمی زندان سنندج ، مسئولین این ندامتگاه بسترهای ایجاد شغل و حتی در حد کارگاه تولیدی کیف و کفش فراهم کرده اند که در نوع خود قابل توجه است.

یونچی در ادامه و با مشاهده استقبال گرم مددجویان زندان سنندج از کسب درآمد حلال و انگیزه آنها برای رونق شغل خود قول مساعد داد تا با ارائه راهکارهای مناسب درآمد آنان را به دو برابر حال حاضر برساند .

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای کردستان که تمام تلاش و دغدغه خود را ایجاد و افزایش بسترهای مناسب اشتغال مددجویان زندانهای کردستان عنوان کرد ، گفت؛ وجود چهره شاخص عرصه کارآفرینی و همراهان ایشان در زندان مرکزی سنندج و استفاده از تجربیات ارزنده ایشان در توسعه اشتغال زندانهای کردستان بسیار مفید و مورد نیاز بود که انشاالله با دعوت و کمک و راهنمائی های ایشان شاهد اتفاقات خوب و مهمی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان خواهیم بود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha