فراهم‌سازی زمینه اشتغال برای 90 زندانی استان ایلام

در زندان‌های استان ایلام برای 30 درصد از زندانیان شغل ایجاد شده است و کارگاه‌های جدید اشتغال در روزهای آتی شروع به فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، نشست هم اندیشی کارگروه اشتغال و حرفه آموزی با حضور اسکندری مدیرکل زندان های استان برگزار شد.

اسکندری به توسعه و ارتقای فعالیت های حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تاکید داشت و خواستار فراهم سازی زمینه فعالیت حداکثری کارآفرینان و ایجاد شغل های متناسب با بازار کار برای زندانیان شد. وی اذعان داشت: بخش مهمی از برنامه های اصلاحی و تربیتی و دستورالعمل های سازمانی به اشتغال زندانیان به عنوان راهبردی اثربخش در بازپروری و بازسازگاری اجتماعی آنان اختصاص دارد و می بایست برای تحقق این مهم، تلاشی مضاعف داشت.

مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: با راه اندازی کارگاه های چرم دوزی، پشم ریسی، تولید نایلون و نایکلس در روزهای آتی و فعالیت مستمر کارگاه تولید گونی، زمینه اشتغال برای 90 زندانی واجد شرایط فراهم شده است که به صورت ماهیانه حقوق و دستمزد دریافت می کنند.

وی در پایان همکاری و تعامل بیش از پیش روسای زندان ها، مسئولین اشتغال و حرفه آموزی، بنیاد تعاون زندانیان، مرکز امور خدمات اجتماعی و استفاده از ظرفیت کارآفرینان را عاملی مهم در پیشبرد و توسعه فعالیت های حوزه اشتغال و حرفه آموزی دانست و خواستار برنامه ریزی درست و تلاشی بیش از پیش در این راستا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha