آزادی ۱۵مددجو با ارفاقات قانونی نتیجه بازدید شبانه رئیس‌کل دادگستری از زندان میاندوآب

بازدید شبانگاهی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و۵۷نفر از مدیران قضایی استان و قضات شهرستان میاندوآب از زندان این شهر به مدت دو ساعت با دیدار چهره به چهره زندانیان همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ، آخرین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری استان دادستان عمومی و انقلاب مرکز و هیات همراه به حوزه قضایی میاندوآب بازدید از زندان میاندوآب بود.
دکتر ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز و مدیرکل زندانهای استان استان همچنین معاونین قضایی و قضات میاندوآب شبانگاه از زندان شهرستان میاندوآب بازدید کردند.
عتباتی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
عتباتی در مورد این بازدید بیان داشت: بازدید از زندان میاندوآب به منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به منظور رفع آنها با استفاده از ظرفیت های قانونی تصمیماتی اتخاذ گردد.

موافقت با آزادی مشروط ۳۰نفر زندانی و مرخصی موردی ۲۵ محکوم واجدالشرایط همچنین بهره مندی از مراقبت الکترونیک۳ نفر از مصوبات سفر رئیس کل دادگستری و هیات همراه بود که در پایان با با تایید صورتجلسه بهره مندی از مرخصی منجر به آزادی ۱۵ مددجوی واجد الشرایط راس ساعت ۲۱ بازدید پایان یافت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha