برگزاری جلسه شورای تحقیقات زندان‌های استان در دانشگاه کردستان

مدیرکل زندانهای استان کردستان در جلسه دانائی محور و تعامل اداره کل زندانهای استان باظ دانشگاه کردستان عنوان نمود ؛ ما برای بیان گوشه ای از دغدغه ها و مشکلاتی که در مجموعه زندانها کشور و به تبع آن در استان کردستان پیش رو داریم در اینجا هستیم و انتظار داریم که دانشگاه به عنوان متولی علم و دانش در جامعه ما را در اداره زندانها بر اساس دانایی محوری و اداره علمی زندانها یاری کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، جلسه شورای تحقیقات زندان‌های استان در دانشگاه کردستان با حضور مدیرکل زندانها ، رئیس دانشگاه ، معاون پژوهشی و اعضای هیئت علمی با هدف تعامل بیشتر زندانها با دانشگاه کردستان در راستای ارتقاء خدمات زندانبانی به زندانیان بر محور دانایی برگزار گردید .

مجتبی محمدی افزود : مهم‌ترین عملکرد زندانهای استان در بدو ورود زندانیان ، غربالگری علمی آنان در حوزه های مختلف پزشکی ، حرفه آموزی ، اشتغال و فرهنگی است که در این مرحله استعدادهای آنان شناسائی و با برنامه‌ریزی مناسب شرایط باز اجتماعی نمودن زندانیان آسیب دیده فراهم می‌شود .

مدیرکل زندانهای کردستان در ادامه افزود ؛ این امر مهم نیاز به ورود و همکاری گسترده دستگاه های علمی و پژوهشی استان را دارد .

دکتر قادر زاده رئیس دانشگاه کردستان در این جلسه پژوهشی عنوان کرد : امیدوارم این نشست مهم و اثر گذار به بهبود ختم شده و اثر اجرائی کردن طرح‌های پژوهشی در قالب آسیب شناسی و کاهش آسیب های اجتماعی و جرم در جامعه را فراهم نماید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha