به حکم قرآن بخشیده شد

رئیس کل دادگستری استان همدان از اعطای یک درجه تخفیف مجازات برای یکی از زندانیان جرائم مواد مخدر زندان ملایر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، رئیس کل دادگستری استان که با همراهی مدیرکل زندانهای همدان راهی ملایر شده بود با حضور در کلاس های آموزش قرآن این زندان، خبر موافقت کمیسیون عفو کشور با تخفیف مجازات یکی دیگر از زندانیان مواد مخدر را به دلیل حفظ 14 جزء قرآن اعلام کرد.

عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان در جمع زندانیان حافظ قرآن گفت: تنها راه نجات بشریت همین کتاب آسمانی است. قرآن کتابی است سراسر معجزه که راه های رسیدن به سعادت و خوشبختی ابدی را به ما نشان می دهد و انسان را در صراط مستقیم نگه می دارد.

به حکم قرآن بخشیده شد

رئیس کل دادگستری همدان در ادامه افزود: امروز به لطف پروردگار یکی دیگر از برکات این کتاب نورانی بر ما آشکار شد و با تلاش مجموعه قضایی استان حکم اعدام یکی از اعضای جمع حاضر به دلیل توسل به قرآن شکسته شد و کمیسیون عفو کشور با یک درجه تخفیف مجازات وی موافقت کرد.

به حکم قرآن بخشیده شد

عدالتخواه تصریح کرد: اکنون این فرصت برای همه شما فراهم است تا با حضور در فعالیت های اصلاح و تربیتی زندان و مشارکت در فعالیت های قرانی از حصاری که برای خود ایجاد کرده اید رها شوید و با انتخاب سبک درست زندگی منطق بر آموزه های دینی و الهی مسیر جدیدی برای خود ایجاد کنید.

در پایان این نشست صمیمانه با زندانیان، به دستور رئیس کل دادگستری در جلسه ای که در دفتر رئیس زندان ملایر با حضور جمعی از مسئولان قضایی شهرستان برگزار شد با دعوت از پدر و مادر زندانی، این موضوع به اطلاع آنها رسید.

به حکم قرآن بخشیده شد

لازم به ذکر است زندان ملایر از جمله زندان های فعال کشور در زمینه فعالیت های قرآنی است و در حال حاضر بیش از 40 نفر از زندانیان این مرکز به حفظ قرآن مشغول هستند و از این تعداد 5 نفر نیز به عنوان مدرس در حال آموزش به سایر زندانیان هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha