بازدید مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها از پروژه‌های عمرانی زندان‌های گلستان

فرزانه دهنادی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری به همراه کارشناسان و مسئولین دفتر نظام نیمه‌آزادی سازمان زندان‌های کشور از پروژه‌های درحال احداث اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی علی‌آباد و بازداشتگاه گنبد و مرکز نظام نیمه آزادی زندان‌های گلستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گلستان، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان های کشور با همراهی مدیرکل و مسئولین زندان‌های گلستان از پروژه های در حال احداث ، کارگاههای اشتغال و وضعیت نگهداری زندانیان زندان‌های استان بازدید کردند.

این بازدید با هدف برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری پروژه اردوگاه علی‌آباد، مرکز نظام نیمه‌آزادی زندان‌های استان، بازداشتگاه گنبد و همچنین تخصیص اعتبار کافی در این حوزه انجام شد.

مسئولین دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری و دفتر نظام نیمه آزادی با اشاره به تأکیدات رییس سازمان زندان‌ها در خصوص گسترش نظام نیمه آزادی و اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان، به بررسی نقشه ، استانداردسازی و نیازمندی‌های زندان‌های استان پرداختند.

گفتنی است این مسئولین ابتدا از باغ زیتون بنیاد تعاون زندانیان استان بازدید و چند نهال زیتون را به یاد شهدای کرمان غرس کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha