بازدید رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی از زندان شهرستان تربت جام 

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با همراهی سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان از زندان تربت جام بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری و مسئولین ارشد قضائی استان در حاشیه سفر به شهرستان تربت جام، با هدف بررسی اقدامات حوزه قضائی زندان، با همراهی مدیرکل زندان های استان از زندان این شهرستان بازدید کرد.
حجت السلام خلیلی ضمن حضور در پوسته داخلی، از اندرزگاه و محل اسکان زندانیان بازدید و با هدف رسیدگی به درخواست های قضائی زندانیان با تعدادی از انان بی واسطه به گفتگو پرداخت.
بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از زندان شهرستان تربت جام 

حضور در کارگاه های اشتغال زندانیان و مشاهده اقدامات انجام شده در حوزه حرفه آموزی و بازپروری زندانیان، از برنامه های دیگر این بازدید بود.
بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از زندان شهرستان تربت جام 

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در جمع مسئولین ارشد قضائی استان در زندان تربت جام گفت: مراجع قضائی باید با حضور مستمر خود در زندان ها و رسیدگی به پرونده های قضائی و درخواستهای زندانیان، آرامش را در زندان ایجاد و آسیب های ناشی از حبس را کاهش دهند، همچنین زندانیانی که به درستی در فرایند اصلاح و تربیت واقعی قرار گرفته باشند، بتوانند از ارفاقات قانونی در راستای کاهش جمعیت کیفری بهره مند شوند.
گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی و حسینی مدیرکل زندان های استان در پایان این بازدید با پرسنل و کارکنان زندان دیدار کرد و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha