22 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت سالروز شهادت سردارسلیمانی با کمک خیرین و نیکوکاران، کمکهای ستاد دیه و بسیج سازندگی سپاه فتح استان تعداد 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان با اعلام این خبر افزود: در راستای برنامه های سازمانی مبنی بر آزادسازی زندانیان غیر عمد در هفته مقاومت و بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با کمک خیرین و نیکوکاران، ستاد دیه و بسیج سازندگی سپاه فتح استان 22 زندانی مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

وی گفت: بدهی این افراد بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که قریب به سه میلیارد و 900 میلیون تومان معادل 46 درصد از طریق شکات اخذ رضایت شده است و مابقی نیز از طریق منبع ستاد دیه، خیرین، کمک سپاه فتح استان پرداخت شده است.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تعدادی از این زندانیان در آئینی به نام نهضت خدمت مؤمنانه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، جانشین سپاه فتح و تنی چند از مدیران اجرایی استان به صورت نمادین آزاد و به کانون جامعه بازگشتند.

انتهای خبر/

22 زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

22 زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

22 زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha