بازدید مدیرکل زندانهای استان کردستان از کارگاه ساخت کیف چرمی انجمن حمایت زندانیان سنندج

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان از کارگاه ساخت کیف چرمی انجمن حمایت زندانیان سنندج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات به عمل آمده در راستای توسعه اشغال خانواده مددجویان قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیرکل زندان های استان ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س) و روز مادر گفت : یکی از مؤلفه‌های ارزشمند سازمان زندان ها توسعه بسترهای اشتغال و حرفه آموزی برای مددجویان و خانواده آنان با هدف تولید درآمد پایدار و حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع است ، در این راستا انجمن حمایت زندانیان سنندج با همکاری کارآفرینان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و اخذ مدرک فنی و حرفه ای برای خانواده های تحت پوشش ، اقدام نموده که پس از اتمام دوره بلافاصله می‌توانند برای خود امرار معاش داشته باشند.

مجتبی محمدی در ادامه سخنان برپایی کارگاه های آموزشی همچون ساخت کیف چرمی را به عنوان الگوی مناسب برای سایر انجمن های استان در جهت اشتغال و خود اتکایی خانواده ها مفید دانست .

در این بازدید زانیار مدیرعامل انجمن حمایت رندانیان مرکز استان به ارائه گزارش مشروحی از عملکرد انجمن در زمینه های اداری ، مددکاری و سازماندهی و تلاش برای خودکفایی خانواده ها و مددجویان تحت پوشش با برگزاری دوره های آموزشی پرداخت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha