بازدید مدیرکل زندان های استان مرکزی از زندان ساوه

مدیرکل زندان های استان مرکزی به همراه حسامی رئیس اداره بازرسی اداره کل با حضور در زندان ساوه با پرسنل و جمعی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در سخنانی اظهار کرد؛ حضور میدانی مسئولان ستادی اداره کل در زندانهای تابعه استان به منظورآگاهی از وضعیت زندانیان و پیگیری درخواست آنان همچنین توجه به کارکنان زندان ها مطالبه ریاست سازمان در دوره مدیریت علمی زندان ها است .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در جمع زندانیان عنوان کرد : مدت حضور در زندان برای ندامت و پشیمانی از گناه و جبران رفتار گذشته فرصتی مغتنم و بر این اساس ضروری است در طول دوران تحمل حبس از اوقات و توان حداکثری برای فراهم شدن زمینه بازگشت سعادتنمدانه خود به کانون خانواده و آغوش جامعه بهره گیری شود .

وی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد؛ مشارکت فعال زندانیان در برنامه های فرهنگی و آموزشی با اولویت یاد گیری معارف دینی، اشتغال و حرفه آموزی و ارتقاء سلامت جسمی و روانی راهکار موثری برای تحقق اهداف است .

گفتنی است در پایان این بازدید مدیر کل زندانهای استان مرکزی با حضور در دادگستری شهرستان ساوه با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و ضمن ارائه گزارش از وضعیت قضایی زندانیان ، در راستای پیشبرد برنامه های سند تحول قضایی بحث و تبادل نظر گردید .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha