بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور از اندرزگاه نسوان زندان بندرعباس

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور به همراه رئیس کل دادگستری هرمزگان از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، محمود ضیایی فرد با تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه(س) گفت: در جامعه اسلامی زنان کانون خانواده هستند و زندانی شدن انها تبعات منفی بیشتری برای خانواده و جامعه خواهد داشت.
وی مددجویان در مدت حبس را به آموزش و تلاوت قرآن دعوت کرد و بیان داشت: قرآن حال انسان را خوب می کند و با عمل به این کتاب آسمانی انسان ساز موجب قوت قلب و عاقبت بخیری می شود.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور خطاب به مددجویان تاکید کرد: حتما در مدت حبس، آموزش های شغلی را فراگیرید، چرا که این آموزش ها به توانمند شدن و دوری از ارتکاب جرم مجدد کمک می کند.
قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان هم گفت: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان است و در همین راستا به درخواست های مددجویان زن با رأفت اسلامی نگاه ویژه ای می شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور از زندان سما هم بازدید و از نزدیک فعالیت های این مرکز را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و با کارکنان نیز دیدار و گفتگو کرد.

بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور از اندرزگاه نسوان زندان بندرعباس
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha